آژآکس پیچ و مهره و استادبولت

آژاکس تولید کننده انواع پیچ و مهره شش گوش، آلن و استادبولت

آژآکس پیچ و مهره و استادبولت

آژاکس تولید کننده انواع پیچ و مهره شش گوش، آلن و استادبولت

پیچ و مهره شش گوش Din931, Din933, Din6914, ASTM A320, ASTM A490
استاد بولت ASTM A193 B7, B8, B8M, B16
پیچ آلن DIN912
مهره DIN934, ASTM A194

دسته بندی های بلبرینگ

چهارشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۸، ۰۲:۰۸ ب.ظ

بلبرینگ ها دارای دسته بندی های مختلفی از نظر جنس و برند هستند اما دقیق ترین و مهندسی ترین دسته بندی بلبرینگ ها بر حسب نوع و زاویه اتصال آنها در سیستم صورت می گیرد. در حالت کلی بلبرینگ ها بصورت شعاعی، محوری و ترکیبی شعاعی و محوری تحت بارگذاری قرار می گیرند. بلبرینگ های شعاعی شامل بلبرینگ های شیار عمیق بوده و بلبرینگ های محوری شامل بلبرینگ های کف گرد می باشد. بلبرینگ های خود تنظیم نیز در دسته بلبرینگ های شعاعی هستند اما قابلیت تنظیم زاویه را نیز دارند. بلبرینگ های تماس زاویه ای هر چند بطور کلی در دسته بلبرینگ های شعاعی دسته بندی میشوند اما در واقع قابلیت تعلیق بار های ترکیبی محوری و شعاعی را بصورت هم زمان دارند.

بلبرینگ تماس زاویه ای به دو دسته بلبرینگ های تماس زاویه ای یک ردیف ساچمه و بلبرینگ های تماس زاویه ای دو ردیف ساچمه دسته بندی می شوند. در بلبرینگ تماس زاویه ای حلقه داخلی و خارجی بلبرینگ نسبت به یکدیگر زاویه ای می سازند که امکان تحمل بار شعاعی و بار محوری را به صورت همزمان فراهم می سازند. این نوع بلبرینگ قادر به تحمل بار شعاعی سنگین و بار محوری از دو جهت هستند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی