آژآکس پیچ و مهره و استادبولت

آژاکس تولید کننده انواع پیچ و مهره شش گوش، آلن و استادبولت

آژآکس پیچ و مهره و استادبولت

آژاکس تولید کننده انواع پیچ و مهره شش گوش، آلن و استادبولت

پیچ و مهره شش گوش Din931, Din933, Din6914, ASTM A320, ASTM A490
استاد بولت ASTM A193 B7, B8, B8M, B16
پیچ آلن DIN912
مهره DIN934, ASTM A194

قدرتمند ترین نوع پمپ کدام است

چهارشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۸، ۰۲:۲۲ ب.ظ

همانطور که متوجه شده اید سوالی که گاها پرسیده میشود پیرامون قدرتمند ترین نوع پمپ کاملا غلط بوده و بطور کلی از میان مشخصه های مکانیکی الکتروپمپ ها که 3 مورد آنها یعنی هد (ارتفاع ارسال سیال) ، دبی حجمی (میزان حجمی سیال پمپاژ شده) و توان و راندمان کاری هر یک متناسب با صنعت و کاربری انتخاب میشود. بطور کلی در اغلب الکتروپمپ ها هد و دبی که دو مشخصه از توان و قدرت پمپ هستند نسبت عکس دارند بدین معنا که در اغلب پمپ ها با هد بالا میزان دبی کم و برعکس می باشد. شایان ذکر است در صورت پایین بودن میزان دبی با نصب پمپ ها بصورت وازی و در صورت پایین بودن هد با نصب پمپ بصورت سری می توان این افت را جبران نمود.

البته بحث ویسکوزیته و دقت در میزان سیال پمپاژ شده و البته جریان مداوم و یا متناوب نیز همواره در مورد الکتروپمپ ها مطرح بوده است. پمپ پیستونی با دارا بودن حداکثر هد برای ارسال سیالات با ویسکوزیته بالا اما جریان غیر یکنواخت و متناوب در بین انواع پمپ ها منحصر به فرد می باشد. همچنین پمپ دنده ای با دارا بودن جریان یکنواخت و میزان دقیق و کاملا مشخص سیال با وجود دبی پایینی که دارد برای پمپاژ سیالات به میزان مشخص مورد استفاده قرار می گیرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی